logo

IMT® INTUITIVNI MENTALNI TRENING

Praktični primer

Delam IMT® s športnim trenerjem, ki je tudi lastnik kluba. Omeni, da ga moti, da ne more izklopiti misli. Težave, ki jih rešuje kot lastnik kluba, »prinese« s seboj na trening. Namesto da bi bil osredotočen na trening in športnike, mu misli uhajajo k skrbem.

Prosim ga, naj pove, kaj vse ga moti med treningom. Našteva: skrbi glede vodenja ekipe, usklajevanja urnika, spletne strani, organizacije tabora, pridobivanja novih strank, projektov, pravnih zadev, finance … Rečem, naj mi da svoj nahrbtnik. Vpraša, ali me zanima, ali bo zdržal brez njega, ker ima v njem vse, kar potrebuje, da funkcionira (računalnik, ključe, blok …). Ne, odgovorim.

Naberem kamne. Nanje napišem njegove težave. Zložim jih v nahrbtnik. Rečem mu, naj s tem »ruzakom« na hrbtu vodi treninge toliko dni, kot je kamnov v njem. Trinajst jih je. »Težek je,« mi reče. Ja, vem.

Kaj je IMT®?

Kdaj, kdo naj dela z mentalnim trenerjem?

IMT® je celostno usposabljanje za lažji vsakdan. Tehnika, ki sem jo začutila in intuitivno začela uporabljati, ko mi je bilo v življenju najtežje. Zorela in rasla je skupaj z menoj. Pomagala mi je, da sem se celostno pozdravila in vzpostavila porušeno ravnovesje. Fizično in psihično. Tako je z delom na sebi nastal proces, tehnika, ki sem jo poimenovala IMT® – intuitivni mentalni trening.

Na IMT® se z mojo pomočjo naučite, kako si lahko v vsakodnevnem življenju učinkovito pomagate sami. Se opazujete, se naučite poslušati, začutiti. Si upate priznati, kaj se vam dogaja. Se poglobite vase. Odkrijete svoje potenciale.

Zato menim, da je IMT® primeren prav za vsakogar. Vedno, ko se znajdemo na razpotju in potrebujemo podporo, da lažje ugotovimo, kako oziroma kam naprej.

Na IMT® se športniki učimo vizualizacije za lažje, hitrejše doseganje rezultatov, odpravljanje težav, kot so strah pred poškodbami, nezaupanje vase, slaba koncentracija, strah pred napakami. Poslovneži želijo pomoč pri realizaciji ciljev, vodenju sodelavcev, odpravljanju stresa.

Mame, očetje, babice, dedki … pridejo izboljšat komunika- cijo, odpravit nerazumevanje v odnosih. Z dijaki in študenti z IMT® raziskujemo, kako izboljšati učne navade, načrtovati učenje, izboljšati koncentracijo, odpraviti strah pred izpiti ali učitelji. Starši, učitelji, trenerji poiščejo pomoč, ker želijo izboljšati odnose, biti slišani in se naučiti poslušati, živeti v harmoničnih odnosih. In še in še. Omejitev ni, lahko se dotaknemo vseh področij, kjer delujemo in želimo nekaj spremeniti, nadgraditi, delati drugače, boljše.

In kaj je bistvo učenja?
Ni v tem, ali boš zdržal brez nahrbtnika, ampak ali boš zdržal z njim in vsem (ne)potrebnim kamenjem v njem. In kako dolgo. Trinajst dni? Mogoče. Celo življenje? Dvomim.
Koliko odvečnih kamnov je pa v vašem »mentalnem ruzaku«? Boste zdržali? Jih znate vzeti ven? Se jim upate odpovedati?

(Odlomek iz knjige “Zdravje in Jaz – Prijatelja”, avtorica Nena Veber; foto: Tina Dokl)

emcc eia
emcc esia
global ethics